Regulamin sklepu

Polityka prywatności

Niniejsza Polityka prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych oraz plików cookies pozyskanych przez sklep internetowy Tobi pod adresem internetowym www.tobisklep.pl (zwany dalej „Sklepem internetowym"), który jest prowadzony przez Trust-Trade Sp. z o.o. ul. Przyleśna 1 65-544 Zielona Góra

Przetwarzanie danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych jest Trust-Trade Sp. z o.o. ul. Przyleśna 1 65-544 Zielona Góra
2. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zamówień składanych w Sklepie internetowym, rozpatrzenia ewentualnych reklamacji oraz do świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie prowadzenia konta osoby korzystającej ze Sklepu internetowego, a po wyrażeniu dodatkowej zgody, także w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną.
3. Każdej osobie, która podaje swoje dane osobowe w Sklepie internetowym przysługuje prawo dostępu do ich treści oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celów związanych z korzystaniem ze Sklepu internetowego. Aby usunąć dane osoby należy napisać maila z prośbą o usunięcie na adres zakupy@tobisklep.pl
4. Dane osobowe podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych w celu realizacji umów zawartych za pośrednictwem Sklepu internetowego.
5. Każdej osobie korzystającej ze Sklepu internetowego przysługuje prawo kontroli przetwarzania jej danych osobowych. W związku z tym może wystąpić do Trust Trade z wnioskiem o udzielenie jej informacji w zakresie określonym w art. 32 ustawy z dnia z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014 r. poz. 1182).

Zabezpieczenie danych osobowych

1. Trust Trade informuje, iż ochrona danych osobowych w Sklepie internetowym jest dla niego sprawą niezmiernie ważną, dlatego gwarantuje poufność wszelkich udostępnionych danych osobowych.
2. W celu zapewnienia zabezpieczenia ochrony danych osobowych osoby korzystające ze Sklepu internetowego zobowiązane są do ochrony loginu oraz hasła, służących do zalogowania się w Sklepie internetowym. Osoby korzystające ze Sklepu internetowego ponoszą odpowiedzialnością za udostępnienie osobom trzecim loginu i hasła służących do zalogowania się w Sklepie internetowym.
3. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z wymogami wynikającymi z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014 r. poz. 1182) oraz przepisów wykonawczych.

Pliki cookies

1. Trust Trade używa w związku z prowadzeniem serwisu Sklepu internetowego plików cookies, które służą do udoskonalenia witryny Sklepu internetowego pod kątem potrzeb użytkowników i zapewnienia bezpieczeństwa podczas przebywania na stronie Sklepu internetowego.
2. Cookies (czyli tzw. „ciasteczka") umożliwiają śledzenie częstotliwości odsłon i nawigacji na stronie. Są to małe pliki tekstowe zapisywane przez przeglądarki internetowe w komputerach stacjonarnych i na urządzeniach mobilnych. Niektóre z nich są przechowywane na urządzeniu końcowym do czasu zakończenia sesji. Są to pliki „cookie sesyjne" które po zakończeniu sesji są kasowane z twardego dysku. Istnieją też pliki cookie, które pozostają w pamięci urządzenia końcowego umożliwiając rozpoznanie podczas kolejnej wizyty w Sklepie internetowym (są to tzw. „cookies stałe"). Osoba korzystająca ze Sklepu internetowego może je w każdej chwili usunąć, jeśli używana przeglądarka daje taką możliwość.
3. Piki cookies są wykorzystywane w następujących celach:
a) umożliwienie dodawania produktów do koszyka i zarządzania koszykiem podczas sesji zakupowej;
b) rozpoznanie użytkownika podczas kolejnej wizyty w serwisie, aby zachować jego preferowane ustawienia w koszyku (sposób płatności, sposób dostawy itp.);
c) zachowania personalizacji strony, ustawień języka;
d) lepszego dostosowania strony do potrzeb użytkownika.
4. Dokonywanie zakupów poprzez Sklep internetowy za pośrednictwem funkcji koszyka wymaga korzystania z plików cookie „sesyjne" i „stałe". Ograniczenie stosowania plików Cookies przez osobę korzystającą z serwisu Sklepu internetowego, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w Sklepie internetowym.
5. Trust Trade używa :
a) plików „cookie sesyjnych":
Nie pozostają one na urządzeniu końcowym osoby korzystającej z serwisu Sklepu internetowego. W momencie opuszczenia sesji są one automatycznie kasowane. Dzięki informacjom w nich zawartym Trust Trade może analizować informacje dotyczące zachowań osoby na stronie i strukturę strony. Pozwala to na ciągłą optymalizację serwisu Sklepu internetowego – jego personalizację i poprawę użyteczności;
b) Pliki cookie „stałe" są przechowywane przez czas określony w parametrach plików, o ile wcześniej osoba korzystająca z serwisu Sklepu internetowego nie usunie ich automatycznie, a po tym czasie zostają automatycznie wykasowane. Usunięcie pliku cookie „stałe" jest możliwe pod warunkiem, że przeglądarka używana przez osobę korzysta z serwisu Sklepu internetowego daje taką możliwość.
6. Trust Trade używa w ramach Sklepu internetowego Tracking pixel (inaczej web bug), które pełnią podobną funkcję co pliki cookie, ale są nierozpoznawalne dla użytkownika. Traking pixels wykorzystywane są przez Trust Trade do pomiaru zachowań użytkownika na stronie, do wysyłki newslettera, do dopasowywania ofert w reklamie remarketingowej. Dane są anonimowe i nie są powiązane z danymi osobowymi na urządzeniu końcowym użytkownika bądź jakąkolwiek bazą danych. W celu wyłączenia web bug podczas korzystania z naszego serwisu można użyć np. takich narzędzi jak webwasher, bugnosys lub AdBlock (do przeglądarki Firefox). W celu wyłączenia web bug w newsletterze należy tak zmienić ustawienia programu pocztowego, żeby nie wyświetlał wiadomości w html. Web bug nie działa również wtedy, kiedy wiadomości są odczytywane w trybie offline.

I. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia

1) Po złożeniu zamówienia poprzez stronę www.zakupy.tobisklep.pl system wygeneruje e-maila na podany adres ze szczegółową informacją o zamówieniu.
2) Do końca następnego dnia roboczego sklep e-mailowo potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji.
3) W ciągu 24 godzin w dni robocze dostaną Państwo informację o dostępności/zamówieniu towaru, który został zamówiony.
4) W przypadku kiedy zamówienie nie może zostać zrealizowane z powodu braku wybranego produktu na magazynie/wyczerpania asortymentu, klient zostanie o tym poinformowany i będzie mógł zmienić lub anulować zamówienie.
5) Klient ma 5 dni na opłacenie zamówienia po potwierdzeniu dostępności towaru w magazynie - w przypadku wybrania opcji wpłata na konto.
6) Zamówienia powyżej 5000 zł realizowane są tylko w sklepie stacjonarnym.

II. Dostawa towaru

1) Dostawy realizowane są na terenie całego kraju za pośrednictwem InPost oraz firmy kurierskiej GLS.
2) Istnieje możliwość wysyłki towaru za granice (obszar Unii Europejskiej). Koszty wysyłki za granicę ustalane są indywidualnie z klientem.
3) Termin realizacji Państwa zamówienia zależy od dostępności towaru.
4) W przypadku artykułów niedostępnych w chwili zamówienia przedstawiciel firmy skontaktuje się z Państwem celem uzgodnienia terminu dostawy.

III. Koszt transportu i płatność - Polska

1) Koszty transportu zależą od formy transportu, sposobu płatności (przelew bankowy, pobranie) oraz wartości zamówienia i wynoszą:
Forma wysyłki Forma płatności Koszt wysyłki
Kurier GLS przelew 15 zł
Kurier GLS pobranie 20 zł
Paczkomat Inpost przelew 12 zł
Zamów-Opłać-Odbierz przelew 0 zł
2) Wybierając formę wysyłki klient musi zapoznać się z ograniczeniami gabarytowymi poszczególnych form wysyłki:
a. Przesyłki kurierskie realizujemy dla paczek do max 31,5 kg, których suma boków wynosi maksymalnie 260cm.
b. Przesyłki do paczkomatów InPost realizujemy dla paczek do max 25kg, które gabarytowo nie przekraczają rozmiarów: 64cm x 38cm x 41cm.

3) Jeżeli okaże się, że paczka przekracza dopuszczalne rozmiary, sklep może poprosić o dopłatę do przesyłki lub zmianę sposobu wysyłki.

4) Płatności za zamówione artykuły można dokonać:
a. przelewem na podstawie otrzymanego e-mailem potwierdzenia sumy zamówienia wraz z kosztami transportu,
b. za pobraniem przy odbiorze towaru.
c. poprzez płatności Przelewy24

5) Zamówienia na kwotę powyżej 1500 zł wysyłane są bezpłatnie kurierem (po wpłacie na konto) - opcja dostępna tylko na terenie Polski.

IV. Zaliczki i Zadatki

1) W przypadku większych zamówień na kwoty powyżej 500 zł sklep Tobi może poprosić klienta o wpłatę zaliczki lub zadatku za zamówione przedmioty.
2) Zaliczki lub zadatki wpłacane są na konto bankowe sklepu internetowego Tobi.
3) Kwota zaliczki lub zadatku jest ustalana indywidualnie do każdego zamówienia.

V. Towary i ich specyfikacje

1) Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy.
2) Razem z przesyłką towaru dostarczane są: gwarancja, instrukcja obsługi (o ile produkt je posiada).

VI. Bony

1) Klient, który posiada bon upominkowy (na określoną kwotę np. 20 zł) może go wykorzystać jeśli suma zakupów za przedmioty zakupione przekroczy kwotę podaną na bonie.
2) Bony nie obniżają opłat za przesyłkę.
3) Bony mogą być wykorzystane na zakup produktów znajdujących się w ofercie sklepu internetowego lub na określony asortyment przypisany do danego bonu.
4) Aby zrealizować bon należy wpisać kod z bonu podczas składania zamówienia w oknie: KOD RABATOWY.
5) Bony można wykorzystać przez rok (12 miesięcy) od daty otrzymania bonu.
6) Nie wymieniamy bonów na środki pieniężne.

VII. Zwroty

1) Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm. klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru na własny koszt wraz z dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjną (dla produktów posiadających drukowane karty gwarancyjne). Zwrot należności za zwrócone towary, nastąpi w terminie do 14 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe lub (jeśli nie posiadają Państwo konta bankowego) za pomocą przekazu pocztowego. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.
2) Wszystkie zwroty należy wysyłać na adres:

Trust Trade Sp z o.o.
ul. Przyleśna 1
65-544 Zielona Góra

3) Paczki za pobraniem nie będą odbierane.
4) Zwracany towar powinien być dostarczony w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu wraz z paragonem i podpisanym protokołem zwrotu towaru.
5) Zwrot kosztów dostawy: zwracamy możliwy najniższy koszt przesyłki jaki posiadamy w swojej ofercie w momencie zakupu przedmiotów.
6) Formularz zwrotu/wymiany towaru dostępny jest tutaj

VIII. Odpowiedzialność konsumenta za użycie produktu

1) Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
2) W przypadku zwrotu produktu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru i stwierdzeniu przez sprzedawcę, że towar nosi ślady użytkowania, sklep może obniżyć wartość produktu zwracanego.

IX. Reklamacje

1) W chwili odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności, należy skontaktować się z naszym sklepem w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Towary znajdujące się w ofercie sklepu internetowego zakupy.tobisklep.pl są fabrycznie nowe i są objęte rękojmia na wady ukryte. Reklamacje z tytułu rękojmi są rozpatrywane zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. Do towarów objętych gwarancją producenta dołączona jest podstemplowana przez Sprzedającego karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu, które stanowią podstawę do reklamacji.
2) W celu złożenia reklamacji należy:
- zawiadomić sklep o zamiarze złożenia reklamacji przy pomocy poczty elektronicznej lub telefonicznie;
- dostarczyć reklamowany towar na własny koszt na adres wskazany przez sprzedawcę.
W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad i ponownie dostarczony na koszt sprzedawcy.

X. Oferta sklepu internetowego

Oferta sklepu internetowego Tobi nie jest ofertą sklepu stacjonarnego Tobi mieszczącego się przy ulicy Przyleśnej 1 w Zielonej Górze.

XII. Nieodebranie przesyłki pobraniowej

W przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej klient ponosi koszty wysyłki nadawczej oraz koszty zwrotu paczki. Wysokość kwoty ustala sprzedający. Koszt jest uzależniony od wagi i ilości paczek.

Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij