Zwroty i reklamacje

Zwroty

1) Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm. klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru na własny koszt wraz z dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjną (dla produktów posiadających drukowane karty gwarancyjne). Zwrot należności za zwrócone towary, nastąpi w terminie do 14 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe lub (jeśli nie posiadają Państwo konta bankowego) za pomocą przekazu pocztowego.
Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.

2) Wszystkie zwroty należy wysyłać na adres:

Trust Trade Sp z o.o.
ul. Przyleśna 1
65-544 Zielona Góra

3) Paczki za pobraniem nie będą odbierane.
4) Zwracany towar powinien być dostarczony w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu wraz z paragonem i podpisanym protokołem zwrotu towaru.
5) Zwrot kosztów dostawy: zwracamy możliwy najniższy koszt przesyłki jaki posiadamy w swojej ofercie w momencie zakupu przedmiotów.
6) Formularz zwrotu/wymiany towaru dostępny jest tutaj

Reklamacje

1) W chwili odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności, należy skontaktować się z naszym sklepem w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Towary znajdujące się w ofercie sklepu internetowego zakupy.tobisklep.pl są fabrycznie nowe i są objęte rękojmia na wady ukryte. Reklamacje z tytułu rękojmi są rozpatrywane zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. Do towarów objętych gwarancją producenta dołączona jest podstemplowana przez Sprzedającego karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu, które stanowią podstawę do reklamacji.
2) W celu złożenia reklamacji należy:
- zawiadomić sklep o zamiarze złożenia reklamacji przy pomocy poczty elektronicznej lub telefonicznie;
- dostarczyć reklamowany towar na własny koszt na adres wskazany przez sprzedawcę.
W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad i ponownie dostarczony na koszt sprzedawcy.

Formularz reklamacyjny dostępny tutaj 

Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij